|
Проект «Зимуючі птахи»
[ Викачати з сервера (2.39 Mb)
]
| 23.02.2016, 22:09 |
Проект «Зимуючі птахи»
Тип проекту: інформаційно творчий.
Вид проекту: груповий.
Тривалість: короткостроковий.
Вік 3 – 4 років.
Учасники: педагог, батьки та діти
Актуальність:
У холодну пору року перед зимуючими птахами постають життєво важливі питання: як прогодуватися.
Доступної їжі стає значно менше, але потреба в ній зростає. Іноді природний корм стає практично недоступним, тому багато птахи не можуть пережити зиму і гинуть.
Провівши діагностичну бесіду, запропонувавши дітям демонстраційний матеріал (картки із зображенням зимуючих птахів): 10 дітей правильно назвали майже всіх птахів, 8 дітей 6 птахів, а 4 дітей тільки 4 птиці. З цього випливає, що недостатньо інформації в розвиваючому середовищі, діти мало
спостерігають в природі, деякі діти мало відвідують дитячий сад. У дітей не сформовані навички надання допомоги птахам взимку.
Мета: розширення і збагачення знань про зимуючих птахів.
Завдання:
1. Закріпити знання дітей про зимуючих птахів, про роль людини в житті зимуючих птахів.
2. Поповнити розвиваюче середовище по темі проекту.
3. Виховувати бажання допомагати птахам у важкий для них час. Підготовчий етап
- Визначення рівня знань дітей про зимуючих птахів.
- Анкетування батьків.
- Визначення теми проекту, завдань, стратегій і механізмів.
- Підбір необхідної літератури з даної теми. Основний етап.
Робота з дітьми.
1 тиждень. Завдання: Закріпити знання дітей про зимуючих птахів, про роль людини в житті зимуючих птахів.
Понеділок - бесіда «Що ти знаєш про птахів?»
Вівторок - Дід. ігри: «Пташки на годівницях», «Якихось птахів взимку не побачиш»
Дидактична завдання. Уточнити знання дітей про зимуючих птахів (чим вони живляться).
- Читання худ. Літератури: Ст. Звягиной «Воробей», С. А. Єсеніна «Співа зима, агукає», Т. Євдошенко «Бережіть птахів», «Зимові гості» Ю.Никонова
- Розглядання зимуючих птахів на ілюстрації в книгах і журналах.
Середа - Відгадування загадок про зимуючих птахів.
Малювання - «Снігурі на гілки горобини» - вчити передавати зовнішній вигляд снігурів.
Четвер - виготовлення шапочок - масок,
П'ятниця - дід. гра: «Четвертий зайвий». «Один - багато»
2 тиждень. Завдання: Поповнити розвиваюче середовище по темі проекту. Понеділок - оформлення куточка книги (підбір книг про птахів),
Вівторок - заучування віршів «Воробей» Н. Рубців. - Середа - оформлення альбому: «Зимуючі птахи»,
Четвер - оформлення картотеки загадок, віршів про птахів. (щоденно)
3 тиждень. Завдання: Виховувати бажання допомагати птахам у важкий для них час.
Вівторок - Заучування віршів «Снігурі» А. Прокоф'єва, «Омелюхи» А. Багато, скоромовок, лічилок.
Середа - Малювання «Моя улюблена пташка».
П'ятниця - Читання худ. літератури: Л.Воронкова «Пташині годівниці», В.Сухомлинський «Як синичка мене будить», вірш О.Григорьевой «Синиця», «Погодуйте птахів» А.Яшин.
- заготівля корму для птахів
Рухливі ігри: «Переліт птахів», «Пташки в гнездышках», «Совушка - сова».
- прослуховування грамзапису з голосами птахів Робота з батьками
1 тиждень.
Понеділок - ширма
«Зимуючі птахи»
2 тиждень.
Консультації «Погодуйте птахів взимку» .
«Вони залишилися зимувати, ми їм будемо допомагати»
Заключний етап.
Робота з батьками.
Конкурс - «Майструємо годівниці для птахів»
Робота з дітьми.
Вікторина: «Хто більше знає про птахів?»
Мета: Закріпити знання про зимуючих птахів, уміння їх розрізняти.
Очікуваний результат:
- у дітей сформована система знань про зимуючих птахів;
створені необхідні умови в групі з формування цілісного уявлення про життя зимуючих птахів.
- у дітей з'явилося бажання допомагати птахам у зимовий час року. Трансляція проекту:
Після завершення проекту планую виступ
- на педагогічній раді ДНЗ
- на кущовому методичному об'єднанні. Перспективи проекту:
Надалі планую розробити весняний проект «Перелітні птахи».
|
Категорія: Мої файли | Додав: Julia
|
Переглядів: 707 | Завантажень: 11
| Рейтинг: 5.0/1 |
|
|
|